Fiskekort

FISKEKORT

Föreningen inför Dagkort för 30kr per dag för våra besökare. Kortet är endast giltigt för våra ordiniarie sjöar och gäller inte PutnTake (Lillskiren) eller flugfiskesjöarna. Samma regler och reglemente som för månadskort gäller för dessa kort.

Nu är föreningen igång med tjänsten iFiske (www.ifiske.se) där du med fördel köper dina fiskekort, både månadskort, PutnTake-kort samt Medlemskap i föreningen. Tjänsten finns tillgänglig både i datorn eller via App i telefonen.

Du kan fortfarande köpa fiskekort på följande försäljningsställen:

-Leffes Cykel&Motor

-Statoil Finspång

-Viberga

Fiskekort för flytringsfiske i Lillskiren finns att köpa hos:

Leffes Cykel&Motor

Statoil Finspång

Kräftlotter

Kräftlotter säljs till sjön Bönnern.

700 kr.

Gäller mellan 2:a onsdagen i augusti till årsskiftet.

iFiske

Skapad : 20 Augusti, 2019

Föreningen håller på och förbereder för att vi 2020 skall kunna börja med fiskekort on-line via dator och smartphone. Detta sker i samarbete med iFiske, som är en tjänst på nätet och via App i telefonen som erbjuder köp av fiskekort mm. Tjänsten kommer att användas både till medlemskap i föreningen såväl som till köp av fiskekort till Lillskiren (Put and Take). Mer information kring hur det kommer att fungera kommer under hösten.